vrijdag 26 juni 2009

Foto van de Maand, juni 2009


Ritme?

4 opmerkingen:

  1. .... ik denk het ook. En anders is deze wedstrijd afgekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uitslag:

    Allebei een heel andere betekenis van het woord ritme, wat het best moeilijk maakt om een winnaar aan te wijzen.

    Toch zie ik in beide een ritme. In foto 1 een hardwerkend meisje met weekend compleet in een ander ritme dan op weekdagen. Op foto 2 een zich herhalende vorm.

    Twee zichzelf herhalende objecten vind ik helaas niet sterk genoeg om voor ritme door te gaan. Daarom wijs ik foto 1 aan als de winnaar.

    Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, al is dat natuurlijk wel al gedaan. Foei!

    Jullie nieuwe opdracht: schaduw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals ik al zei: deze wedstrijd is duidelijk afgekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kwaliteit schat, het gaat om kwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen