zondag 5 december 2010

Het mooiste gedicht ooit!

Fredje, Ferre, Fredmans, Ferdinand, Ferremans, pap, papsmans, zwager, broer,

Directeur, doctorandus, minnaar, vriend, latente hoer,

Zoon, buurman, oudste en wijste, voetballer, sporter, spits,

Maarten, Albertje, vakantieganger, levensgenieter, met je pik buiten je rits,

Klusser, harde werker, mooierd, lieverd, eigenwijs tot op het bot,

Clown, gangmaker, feestvierder, genieter, schrijver, wannabe, mijn leven en lot,

Zelfstandig

En handig

Communicatief, doorzetter, star, niet stug, toegankelijk en open,

Geil, sexy, spannend, muzikaal, altijd en immer geïntrigeerd door Annes knopen,

Liefde en leven, brillemans, kaal, dik, gevoelig, niet zo vlot,

Spelliefhebber, 'ik word niet aangegooid!', narcist, überhot,

Schoonzoon, master of arts, studiebol, kansgrijper, strever, charmant,

Man, Heer, knap, oud, ouder, oudst, grijs en galant,

Mijn allergrootste liefde, mijn wereld, mijn zijn


(dank je wel, liefste!)

1 opmerking: