zondag 29 november 2009

2012


The Happening (2008) heeft een waardige opvolger gevonden in 2012.
.
.
Het Einde der Wereld heeft ons niet doen gruwelen, het heeft ons vermaakt.
.
Het afscheid, de woorden, de tranen, zij deden ons niets.
.
Ware het niet dat Anne enigszins vertroebeld voor zich uit staarde, met een duivels glimlachje rond haar meer dan bekoorlijke mondhoeken.
Dat Daan gniffelde bij menselijk leed, omdat de cameravoering niet deugde. Dat Peter zich ergerde aan de weinig daadkracht die de mensheid ten toon spreidde bij 't naderen van het Einde: 'In Gods naam, schiet toch 's op!'
.
Ik voelde niks, afgestompt, murw geslagen door zoveel effecten. Mijn geest blokkeerde.
.
En mijn hand zat klem tussen de dijen van mijn lief.
.
.
.
2012 heeft The Happening verslagen door knock-out!

3 opmerkingen:

  1. "2012 heeft The Happening verslagen door knock-out!"

    Ik weet nog waar je hand toen zat... Hmm, muskusgeur en wriemelende vingers, god wat een herinneringen delen we toch al hè Fred?!

    BeantwoordenVerwijderen