maandag 21 december 2009

De dochters en hun vader

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(foto's gemaakt door m'n jongste; ik herken enig talent)
.
Druk doende met dit historisch document liet de oudste zich ontvallen:"Pap, wat hebben we het eigenlijk goed, zo samen! Andere vaders doen dit nooit met hun dochters!"
Onder een traantje heb ik haar vervolgens doodgeknuffeld, terwijl de jongste wat ontdaan vroeg of ik echt huilde. De middelste trok haar schouders op en streek door mijn grijze haardos en vond mijn baard (lees winterkleedje) wel cool.

3 opmerkingen:

  1. en je meiden hebben zo gelijk! Alleen maar liefde en pret op de foto's. Om warm van te worden tijdens deze koude dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Foto 2: ik kreeg een brokje. Waarom? Niemand die het weet.
    Jullie hebben het ook leuk zo samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wel! omdat het kerst is natuurlijk, gekkie!

    BeantwoordenVerwijderen