maandag 11 oktober 2010

Lijmen

Ik had drie beestjes,
drie beestjes van steen.
Een vogeltje,
Een veulentje,
Een varkentje.

Ze zijn gevallen.
Ze braken stuk.
Ik heb ze gelijmd.
't is bijna gelukt.

Ik heb drie beestjes,
drie beestjes van steen.
Een volentje,
Een veukentje,
Een vargeltje

Joke van Leeuwen

Uit: Ozo heppie en andere versjes

Amsterdam: Querido, 2000



Gehoord in Eibergen, 10 oktober 2010, samen met mijn geliefde, tijdens een hele leuke Joke van Leeuwen.

En allemaal op uitnodiging van mijn zus.

3 opmerkingen:

  1. Wat was het leuk. Het is bijna niet mogelijk, maar ik ben nu nog groter fan van haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is leuk of het is saai maar ik vond het leuk ik heb het voor school moeten doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    BeantwoordenVerwijderen