woensdag 15 juli 2009

De Cortina Transporter


Beste mensen, ik heb zojuist een schoonheid van een fiets gekocht. Een juweel, hij stond werkelijk op me te wachten. Het zal de leeftijd zijn, de inherentie eraan, maar ik begin enigszins retrospectief in het leven te staan. Niet dat ik daar nou zo bewust van was tijdens de aankoop, de verkoopster vond ik ook erg aardig (hetgeen zeker meegespeeld heeft in de beslissing); bij het zoeken naar een geschikt plaatje bleek de Transporter al in 1771 Neerlands wegen te hebben bereden. Dat was in die tijd geen sinecure, vandaar de dikke banden, die ik zo kneutig vind! En het zadel! Mijn hemel, da's een fijne! Fietsen wordt orgastisch voortbewegen. Na de zomervakantie ga ik weer op de fiets naar het werk. Jubelend!
.
.

2 opmerkingen:

  1. Nu had ik een dijk van een reactie, maar volgens mij is er iets mis gegaan?
    Ik weet namelijk niet wat ik nu mooier vind: je, wederom, dijk van een geschreven stuk of je nieuwe fiets. Weet je wat? Beiden! Leuk! Prachtig! Het staat je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen