maandag 27 september 2010

Foto van de maand, september 2010



Arme jury!

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het erg lastig dit keer. Ik vraag me af hoe de eerste foto gemaakt is. Ik wil graag weten wat de grijze achtergrond is. De spiegeling is heel mooi, maar ik merk dat de achtergrond me wat stoort.
    De tweede foto is gemaakt in St. Maartenszee. De fotograaf heeft een bestaande foto gebruikt en die uitgesneden en gedraaid.
    Jullie hebben je beide goed aan het thema gehouden.
    Ik kies voor de tweede foto. Maar het is niet overtuigend.
    Jullie volgende thema is: herfst ( en dan geen foto's van Anne al sabbelend aan... Ik krijg h'm niet meer uit mijn hoofd, akelig)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De fotograaf heeft geen bestaande foto gebruikt, maar is er op uit gegaan om zijn opdracht te schieten. Hij is je oordeel dankbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt het dan wel dat ik de foto terug zie bij de foto's van St. Maartenszee?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, maar wel de foto's die er op lijken, qua waterschaduw dan. Je ziet op deze, prijswinnende foto, de benen van Merel, Wendy, Cas en Fleur.

    BeantwoordenVerwijderen