zaterdag 2 april 2011

Net niet verschenen boeken

Van de jongens Koos en Marijn kreeg ik dit ontzettend leuke boek. Gummbah heeft een verzameling gemaakt van boeken die om een of andere reden nooit de boekenwinkel hebben gehaald. Het zijn definitieve manuscripten waar veelal een proefdruk van gemaakt is. Gniffelbladerend en gnuivendlezend kom ik allerlei veelzeggende titels tegen en citaten uit desbetreffende boeken die ik moet posten op mijn blog. Zo vreselijk leuk!

Een paar voorbeelden:
'Belachelijk wonen', 'Op het kerkhof der waanzin waaien winden het hardst', 'Het grapje dat moest kunnen', 'Mos en waar het groeit' (dat wordt mijn eerste post!), 'De paarsaangelopen, lichtgehandicapte vrouw...', 'De pijn van het halfrijm', 'Als de vaas met schaamhaar op tafel staat', 'Ik zing dit lied voor jou, dode vrouw', 'Het ging gewoon niet', 'Lachen met sodomie', 'Tachtig tenenkrommende gedichten van kinderen', 'Ik dacht zelf aan nierbekkenontsteking' en nu moet ik stoppen. Vooruit, eentje nog: 'Vagina's die u moet zien'.

Weten de jongens eigenlijk wel wat ze weggegeven hebben?




4 opmerkingen:

  1. De jongens weten zeker wat ze hebben weggegeven en vooral aan wie! We wisten dat dit boek jou zou bevallen, sterker nog, dat je het op z'n waarde zou kunnen waarderen. En het is zo leuk dat je je ervaringen deelt met ons, via het onvolprezen blog.

    BeantwoordenVerwijderen