zondag 30 mei 2010

De enkel van Fleur

Haai Papa Fredmans.
Waarom neem je je mobiel niet op???
Vind ik niet leuk!
Want ik wil je namelijk wat vertellen.
Ik was op het kinderfeestje van Tim,
het was heel erg leuk.

Wat ik nu ga vertellen gebeurde tijdens levend stratego.
We waren met een leuk groepje: Eva, roy, Fieke(zus van Tim) en Rik(vriend van de zus van Tim, snap je het nog?)
We gingen met z`n allen op de vlaggenbewaker af, om de vlag te zoeken.
Tim heeft een stoep om zijn huis, dus het stoepje stond heel iets hoger dan de straat.
Ik was aan het rennen omdat de vlaggenbewaker achter me aan zat te rennen.
Tussen de straat en de stoep zat een heel klein kuiltje en daar kwam ik met mijn voet precies in.
Mijn voet was best hard dubbel geklapt!
En het deed heel erg pijn.

Toen ik eerder van het feestje opgehaald werd, zagen mama en Bertie(moeder van Tim) dat er een rare bult op de buitenkant van mijn rechter voet zat.
Toen ik thuis was ging ik rustig op de bank liggen.
En later ging het echt niet met mijn voet, dus toen zijn mama, Merel en ik naar de huisartsenpost geweest.
Toen ging de dokter me eerst vragen wat er was gebeurd.
En later ging hij voelen, weet je hoe hij dat deed?
Hij pakte mijn voet en trok hem in een keer naar de linkerkant!
Dat deed heel erg pijn!
Ik zat bij Eva op schoot omdat er anders geen stoel meer was, en ik ging wel in een keer een stukje omhoog
omdat ik dat wel erg voelden!
Sorry, was vergeten te zeggen dat eef mee was!

Toen de dokter had gevoeld tilde hij me op en zette me op zo`n bed.
Hij vertelde dat mijn enkel banden verrekt zijn!
Ik was blij dat het niet gescheurd was jonge!
Want dat had ook gekund.
Nu heb ik er drukverband omheen.
Maar dat mag er maandag alweer af, morgen dus.
Ik kon en kan er niet op lopen, dus ik moet hinkelen.
Want ik heb niets meegekregen om op te leunen ofzo.
Het is de hele tijd aan het steken, en het doet heel erg pijn.

Verder is Eva voordat we naar de huisartsenpost gingen nog bij ons thuis geweest om iets te brengen.Lief he?
Weet je wat?
Een grote lolly, met i love You erop!
Vandaag (dezelfde dag dat ik dit mailtje stuurde) is eva ook nog geweest.
Ze heeft me weer iets gegeven, een potlood en een flobber bal die je om je vinger kan doen!
Maar die is al geknapt!

Vandaag is Tim ook nog geweest.
Hij kwam even kijken of alles goed ging met mijn voet.
Dat vind ik aardig van hem!
Verder was Tim zijn kinderfeestje heel leuk!
Het was een WK feestje!
Dat met mijn voet gebeurde gelukkig ergens op het laatst!

Ik hou van je!!!!!!
XXXXX Fleur

1 opmerking: