maandag 21 juni 2010

Vaderdag

hou van jou! Lieve papa i love you

Ik vind het leuk en fijn als ik bij je ben.
En ik mag blij zijn dat ik je ken.
Je bent de leukste vader die er is,
dat heb ik echt niet mis.
Ik vind het altijd leuk met jou
en weet dat ik van je hou!

Je bent echt super lief,
je bent mijn hartedief.
Om jou heb ik vaak de slappelach,
het word vast vandaag weer zo'n dag!

-xxx- Fleur


lieve papa (fredmans)

dit gedichtje heeft misschien geen rijm
maar om te zeggen dat ik van je hou
hoeft niet alles te rijmen
maar weet:

lieve papa ...

i love you!

Liz


Papa jij bent mijn steun in moeilijke dagen.
Papa ik kan altijd alles aan jou vragen.
Ik vind het altijd zo fijn bij jou.
Elke week een nachtje bij jou slapen dat blijf ik eeuwig trouw.
Papa ik hou zo super veel van jou elke dag weer.
En het wordt elke dag alleen maar meer.
Nu is het vaderdag.
De dag waarop jij alles mag.
Weetje wat ik nu ga doen.
Ik geef jou een dikke lebberzoen. xD

Whahahahahaha wat ben ik toch weer grappig ;)
Kus je liefste dochter Merel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten