donderdag 26 augustus 2010

Foto van de Maand, augustus 2010


5 opmerkingen:

  1. Wie heeft ter gewonnen?
    Weten we dat al?

    EtH

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er wel uit.
    De bovenste foto trok direct mijn aandacht. Het lijnenspel tussen de verschillende foto's is prikkelend. Doordat de gebouwen een grijze tint hebben gekregen wordt dit versterkt. Daarbij de verschillende uithangborden van de makelaars met de verschillende kleuren maken het een mooi plaatje.
    De onderste foto is moeilijk te verklaren (dus weet ik ook wie die gemaakt heeft). Is het woord Sale "gewoon" uitgeprint? Wat ligt ervoor? Wat is daarvan het doel? Is de fotograaf het huis wel uit geweest? Of heeft hij het op een luie zondagmiddag gemaakt? Het thema was "uitverkoop" waarom dan het woord Sail? (Als het thema Sale was geweest had ik het beter begrepen)Het kleurgebruik maakt het een spannend plaatje. Ik ben nieuwsgierig naar de uitleg.
    Kan ik nog duidelijker zijn dat de bovenste foto heeft gewonnen?
    Zie verder bij de blog van Enna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Streng hoor! Maar terecht, de bovenste foto is de beste! Gefeliciteerd An!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jihoe!!!! En Koko, ik vind je uitleg ook erg leuk! En helemaal omdat ik nu us een keertje gewonnen heb, yessie!

    BeantwoordenVerwijderen